Sponsoraftale med Idestrup Privatskole

Kære potentielle sponsor

Konceptets formål på Idestrup Privatskole er, at støtte ekstraordinære ønsker, initiativer og projekter, der har til formål at glæde eleverne og det sociale samvær på skolen og i lokalsamfundet.

Hvad får din virksomhed ud af at støtte Idestrup Privatskole?

Som sponsor for Idestrup Privatskole har du mulighed for at gøre en forskel for både elever og personale på skolen således, at skolen bliver et endnu bedre sted at lære og være.

Som sponsor har du mulighed for at promovere din virksomhed over for en aktiv forældrekreds til skolens ca. 150 elever, såvel som øvrige interessenter til skolen og offentligheden i lokalsamfundet.

Som sponsor har du mulighed for at blive eksponeret i og på skolen, således at jeres logo bliver set af alle forældre, ansatte, samarbejdspartnere og andre som færdes på skolen i det daglige. Derudover tilbyder vi eksponering på skolens hjemmeside, Facebook, samt i skolens nyhedsbrev og evt. ifm. skoleevents.

Du får selvfølgelig et diplom som tak for støtten og husk – sponsorater er fradragsberettigede.

Hvad støtter man som sponsor?

• Ekstraordinære aktiviteter og projekter, som gør skolen til en aktiv medspiller i lokalsamfundet.
  • Faciliteter til understøttelse af bevægelse i undervisningen herunder både udendørs- og indendørs.
  • Bidrage til bibeholdelse af en skole i Idestrup, som er et vigtigt parameter for lokalsamfundet, som fortsat skal være en attraktiv by at bosætte sig i og dermed understøtter udviklingen heraf
  • Støtte trivsel, faglighed og den personlige udvikling af skolens elever

Hvad er grundydelsen for at være sponsor?

• Hovedsponsor: 25.000 kr.*
  • Guldsponsor: 10.000 kr.*
  • Sølvsponsor: 5.000 kr.*

Sponsoraterne tegnes for 1-3 år ad gangen og betalingen foretages årligt. Såfremt der ønskes tegning af anden form for sponsorat eller støtte, er der naturligvis også mulighed for det.

* Beløb er inkl. moms.

Kan man støtte anonymt?

Ønsker man at være anonym sponsor og ikke ønsker at blive eksponeret for sit bidrag, vil det naturligvis  være en mulighed. Bidraget vil alene fremgå af det lovpligtige regnskab. Dit bidrag vil fremgå af sponsortavlen med et ”anonym sponsor”-skilt med dit personlige nummer.

Rammer for sponsoratet:

HOVEDSPONSORGULDSPONSORSØLVSPONSOR
Diplom
Logo på hjemmeside
Opslag på Facebook
Logo på sponsortavler
Logo i nyhedsbreve
Eksponering til skoleevents
Logo på skærm i Idestrup Hallen

Hvad gør jeg nu praktisk?

Kontakt Formand eller Næstformand for Idestrup Privatskoles bestyrelse for spørgsmål og det videre forløb, eller udfyld sponsoraftalen på følgende link: Sponsoraftale –så kontakter vi dig.

Hvad sker der herefter?

Når betalingen af sponsoratet er registreret, kontaktes du som sponsor vedr. al praktisk information omkring logo m.m. i forbindelse med eksponering, overrækkelse af sponsordiplom mv.

Vi glæder os til at høre fra dig

Louise Flørning – Formand, Idestrup Privatskole, tlf.: 21431234, e-mail: sponsor@ipkom.dk
Heidi Rygaard Dal – Næstformand, Idestrup Privatskole, tlf.: 42124684, e-mail: sponsor@ipkom.dk